luni, ianuarie 04, 2010

2010 viitor pentru vechiul prezent

3 postari pe ziua de azi? Ce e cu mine? :))
In trecut toata lumea isi imagina ca in 2010 vom avea orase plutitoare, resedinte pe alte planete, roboti si ca vom conduce masini zburatoare. Pai uite ca 2010 a venit, dar...unde sunt toate gadget-urile super futuriste pe care le-am vazut in filme? Hm...cred ca are guvernul un plan ascuns. Sau poate ca am eu imaginatia prea bogata. Cert e ca tare mi-ar placea sa am o masina cu care sa ajung in varful muntelui sau poate un telefon care sa se incarce prin aer...just sayin'.
Ideea e ca o sa vedem asa ceva numai la cinematograf, la televizor sau in jocuri sci-fi. Hei! Cine stie? Poate imi este mie destinat sa creez eu ceva nou, ceva ce.....da siiiiiiigur :))



Terminat(or).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 LaviniaWho