marți, aprilie 06, 2010

Easter

Vacanta Finally...
Mmm...ai venit! Si
cat te-am asteptat...vacanta...
Ma inspaimanta ideea ca voi termina eventual liceul. Oricat m-as
plange acum stiu ca imi va lipsi-cu toate glumele spuse in clasa, cu certurile din ore, cu stersul tablei si chiar cu testele la romana. Va fi o etapa incheiata...
Dar destul cu asta. Uite cum trece si Pastele si trebuie sa spun ca de data asta l-am petrecut ok. Daca anii trecuti a fost mai sumbru, anul acesta a fost plin de voie buna. Ne-am trezit duminica dimineata si am plecat la tara. Mamaie si tataie ne asteptau nerabdatori si imediat ce am ajuns ne-au luat in brate pe mine si pe suri si ne-au imbratisat calduros. Apoi echipa (tata,suri,eu si tataie) s-a strans ca sa ridice "cortul" si sa aranjeze gratarul. Mai tarziu au aparut si matusa cu verisoara. Ma uitam la verisoara mea si ma gandeam ca s-a schimbat foarte mult. Face 12 ani si ar trebui sa ma obisnuiesc cu ideea ca a crescut. Eu o vad tot mica,chiar daca acum se machiaza si vorbeste despre baieti...
Chiar daca ziua a fost cald,spre seara s-a lasat frig. Am dormit cu suri sub o tona de paturi.Uite ceva amuzant: Desi am crescut amandoua,am ramas cu o frica uriasa de casa de la tara. Camera in care dormim noi are sase ferestre. Ne este frica sa nu vedem vreo persoana uitandu-se la noi...pare o tampenie,dar nu glumesc:)) Se lasa tot felul de umbre si se vede luna pe cer....si acum tremur cand imi aduc aminte. Ieri ne-am trezit si am mai stat pe afara,am fost la cimitir si am vazut mormintele strabunicilor nostri,dar a fost foarte frig si cred ca am cam raci t:-??.Pe la cinci am plecat acasa. Nu credeam ca ma pot bucura atat de tare ca-mi vad patul.Am dormit asa bine...
Inca ceva.Nu credeam ca o sa indur sa ascult muzica de petrecere un weekend intreg....Nicu Paleru:))


The End

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 LaviniaWho