luni, octombrie 05, 2009

De prin viata...

1.Prietena mea cea mai buna,persoana cu care ma distrez grozav in timpul orelor si cu care "barfesc" in pauza.
2.Prietena mea cea mai buna,persoana cu care vorbesc atunci cand am un necaz,care stie sa ma asculte la nevoie.
3.Prietena mea cea mai buna,persoana cu care am regretat teribil ca nu m-am vazut in vacanta de vara.
4.Prietena mea cea mai buna,persoana la care tin ca la o sora,cu care ma inteleg foarte bine...
.................................

Prietena mea cea mai buna,persoana care ma raneste teribil adeasea,atunci cand imi vorbeste cu raceala.
Prietena mea cea mai buna,persoana care,desi ma face sa ma simt inteligenta in majoritatea timpului,ma face alteori sa ma simt cea mai proasta si indezirabila fiinta.
Prietena mea cea mai buna,persoana pe care incerc zi de zi sa nu o plictisesc pentru ca undeva in adancul meu cred ca altfel va gasi o alta prietena mai interesanta si isteata si ma va uita pe mine.
De accea fac glume (de cele mai multe ori proaste)...de accea incerc sa fiu eu insumi pentru ca prietenia este bazata pe sinceritate si ma simt adeasea respinsa pentru cine sunt. Sa fiu o persoana atat de rea?

Nu sunt minciuni. Nu vreau sa te superi pe mine dupa ce citesti asta. Dar daca asta am reusit sa fac,mai citeste o data numerele 1.,2.,3. si 4. si o sa vezi care sunt lucrurile pe care le cred despre tine. Nu sunt o persoana superficiala. nu m-am imprietenit cu tine pentru cum arati sau cum vorbesti cu ceilalti
....ci pentru cine esti TU.



Terminat.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 LaviniaWho