luni, octombrie 19, 2009

Iar in banca

Maine ma intorc la scoala. Yahoo!
Am stat destul in pat,bolnava,inchisa in casa. Hai ca era si timpul sa revin. Pe de o parte abia astept sa ma intorc ,sa vad ce mai fac Alina si Alexandra, sa mai stau in banca, sa mai uit de ora si sa rad;pe de alta parte urasc faptul ca e o vreme atat de urata afara ...nu ma face sa vreau sa ma dau jos din pat :)) Si se stie ca mie imi place sa dorm ;))
Azi am fost la doctorul endocrinolog si am aflat ca are concediu . Suuuper. Asistenta mi-a dat sa fac niste analize si mi-au luat 3 eprubete de sange. Stiu ca nu e mult, dar nu-mi plac acele :)) E ceva rau?
Oricum...o sa ma intorc pentru rezultate si o sa vad atunci care e treaba.
M-au masurat si m-au catarit si ghici ce. Am slabit. Dupa ce ca eram eu slaba....acum am 51 de kilograme imbracata si 1.67 jum m. inaltime :) De inaltime sunt mandra. Am mai crescut si eu un pic :D
Aaaanywhoozers...ma duc sa ma uit la un "movie". Ciao ciao!



Terminat.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 LaviniaWho