sâmbătă, octombrie 17, 2009

Recapitulare


Oooook... incepem calatoria!!
Mda...ma apuca din cand in cand:))
Ultimele doua saptamani au fost pentru mine Groaznice. Nu rele. Groaznice. Am racit al naibii de rau;tot pachetul : nas infundat, febra, tuse , dureri de cap si somnolenta continua. Am luat la medicamente de mi-au sarit capacele. 2 tipuri de antibiotice, vitamine de toate felurile, si pastile peste pastile. Si nu ma mai faceam bine (nu am avut gripa porcina ,thank God). Dar azi,in sfarsit, dupa atata timp sunt intr-o stare oarecum decenta. Spun "oarecum" fiindca ieri a trebuit sa-i fac medicului inca o vizita, a treia in doua saptamani (la o a patra participand numai tata). Aparent, de la medicamente rinichiul meu stang a luat-o razna si tremuram incontinuu. Plus ca antibioticele mi-au dat palpitatii de inima si intepaturi si medicul de familie a remarcat ca am glanda tiroida marita. Suuuuper duper!
Asa ca uita,cum necum, trebuie sa merg saptamana viitoare la endocrinolog sa vad daca e totul in regula.
Doar ca ceva mi s-a parut foooarte tare. In atatia ani de cand marg la doctorita mea de familie nu am vazut-o atat de fara idee de ce sa-mi spuna. i-am explicat simptomele si se uita la mine cu o expresie ingrijorata zicand "Nu stiu...eu zic ca e de la viroza...da,da...e de la viroza.". Ma abtineam cum puteam sa nu rad :)) Desi aveam oarece dureri :))
Si uiteee cum am terminat cu concediul meu medical. Briliant ,huh?
Acum plec ametita sa-mi iau un Nurofen. Ma doare capul rau.
Aphopo! Nu am calduraaaaa!!! I love Romania ...
Up up and awaaaay!


Terminat.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 LaviniaWho