duminică, martie 21, 2010

Primavara si Obama

Ce grozavie! A venit primavara. In sfarsit! Si cat am asteptat-o...Chiar incepuse sa ma calce pe nervi iarna. Parca se atasase de tarisoara noastra. In cinstea anotimpului meu preferat am fost si eu si mi-am cumparat o geaca si niste balerini :)) Ce? Nu are omul voie?
Ok...sa trecem la lucruri mai serioase...sau nu. Am primit azi un calendar cu Obama! :)) Il afiseaza in diferite ipostaze. In luna ianuarie danseaza cu sotia, in luna martie alearga alaturi de un catel, iar in septembrie un pusti il mangaie pe cap. :)) Ca sa vezi. Totusi Obama e om. :-??
Abia astept vacanta! O sa fie GROZAVA. Si chiar daca nu o sa fac nimic interesant pe parcursul ei,macar o sa iau o pauza de la scoala si de la cantitatea enorma de teme pe care am primit-o in ultima perioada. Uh...inca un pic....



Terminat...si Yes We Can :))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 LaviniaWho