vineri, iunie 11, 2010

Thank you! Si Happy B'Day to Me *smiles*

Wow! Nu stiu ce sa spun...um...au trecut 18 ani. 18 ani ciudat de frumosi, cu suisuri si coborasuri.18 ani?! Cand au trecut? Multumesc tuturor celor care mi-au urat la multi ani,chiar si site-urilor care mi-au trimis felicitari,desi nu era nevoie. Multumesc familiei mele care m-a inveselit si m-a facut sa nu stau bosumflata d ziua mea. Multumesc sticlei de sampanie care mi-a facut seara mai buna *wink* . Multumesc lui Julian Smith-care a devenit idolul meu absolut-ca ma face sa rad indiferent de ocazie si multumesc si tie, cititorule! (wow asta a sunat ciudaaat :)) ). Love you all!....acum ma duc la culcare.



Maaaaaaai :( Se termina scoala. Nu mi-e de ore, Doamne fereste...dar....ce fac de una singura 3 luni? :-? Sugestii?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 LaviniaWho