duminică, iunie 06, 2010

Trouble Ahead...

Saptamana viitoare implinesc magnifica varsta de 18 ani. Cum ma simt? Exact la fel... si simt ca nu am realizat nimic important pana acum. Si vrei sa-ti spun ceva? E ok...totul. Ma simt bine in pielea mea si nu-mi fac probleme. Nu vad rostul. Traiesc asa cum vreau,razand si comportandu-ma ca o zapacita uneori. Ma multumesc si cu un singur zambet de la oameni,chiar si fals fiind acesta. Ai putea spune ca sunt ciudata atunci cand ma "zbantui" pe melodiile mele preferate sau atunci cand rad prosteste la cele mai stupide glume,dar,hei!,ma face sa ma simt fericita.Mda...ce vreau sa spun cu asta? Vreau sa-mi demonstrez inca o data ca viata mea nu e petrecuta inutil si ca pot...sa fiu eu insami.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright 2009 LaviniaWho